A Minőség és Megbízhatóság 2022. 1. számának tartalomjegyzéke

Átadták a 2021. évi Nemzeti Kiválóság Díjakat és Elismerő Okleveleket
(Dr. Molnár Pál)  (A cikk megtekinthető)
3
A Nemzeti Kiválóság Díj és az új EFQM modell az értékelő szemével
(Vincze Róbert)
11

SZOLGÁLTATÁS

Reuss Pál:
Integrált termékszolgáltatás-rendszerek és az ISO 9004:2018
 17
Kempelen Emese, Szabó Viktória és Zalay Miklós:
A FŐTÁV fenntarthatósági törekvései, avagy EMAS a gyakorlatban
32
HungaroControl – Irányítási rendszerek a biztonságos léginavigációs szolgáltatás hátterében
(Zörényi Ágnes és Dr. Selymes Péter)
 43
Telekom – Folyamatfejlesztés nagyvállalati környezetben
(Nótáros Mihály)
 45
Stelczer Veronika:
Az emberi erőforrás-menedzsment, a változó környezeti hatások és a minőség összefüggései
50

INNOVÁCIÓ

Merrill, Peter:
Fejlesztési célok és a menedzsmentrendszer
 63
Arthur, Jay:
Az agilis módszerek és a Lean Hat Szigma ötvözése
67
Merrill, Peter:
A nyolc nagy innovációs alapelv
76
A „Minőség-Innováció 2021″ pályázat nemzeti és nemzetközi eredményei
(Dr. Molnár Pál)
80

MINŐSÉGÜGYI TRENDEK. RENDSZEREK. MÓDSZEREK ÉS MINŐSÉGTECHNIKÁK

DeVries, Eddie:
A kockázatmenedzsment: barát vagy ellenség?
 84
Cianfrani, Charles; Sheps, Isaac és„Jack”West, John:
Az elvárások teljesítése: PDCA és folyamatszemlélet
86
Az ANQ 19. Kongresszusa
(Dr. Molnár Pál és Várkonyi Gábor)
92

EOQ MNB KÖZLEMÉNYEK   (A fejezet megtekinthető)

Új vagy megújított EOQ MNB tanúsítvánnyal rendelkező szakemberek 96
 A Magyar Minőség 2021. évi számainak szakmai jellegű tartalomjegyzéke 97
Minőség és Megbízhatóság Megrendelés B2
Az EOQ Magyar Nemzeti Bizottság Közhasznú Egyesület tanfolyamajánlata – 2022. 1. félév B3
UNICAM Magyarország hirdetés B4