A Minőség és Megbízhatóság 2022. 1. számának tartalomjegyzéke
Átadták a 2021. évi Nemzeti Kiválóság Díjakat és Elismerő Okleveleket (Dr. Molnár Pál) (A cikk megtekinthető) |
3 |
A Nemzeti Kiválóság Díj és az új EFQM modell az értékelő szemével (Vincze Róbert) |
11 |
SZOLGÁLTATÁS |
|
Reuss Pál: Integrált termékszolgáltatás-rendszerek és az ISO 9004:2018 |
17 |
Kempelen Emese, Szabó Viktória és Zalay Miklós: A FŐTÁV fenntarthatósági törekvései, avagy EMAS a gyakorlatban |
32 |
HungaroControl – Irányítási rendszerek a biztonságos léginavigációs szolgáltatás hátterében (Zörényi Ágnes és Dr. Selymes Péter) |
43 |
Telekom – Folyamatfejlesztés nagyvállalati környezetben (Nótáros Mihály) |
45 |
Stelczer Veronika: Az emberi erőforrás-menedzsment, a változó környezeti hatások és a minőség összefüggései |
50 |
INNOVÁCIÓ |
|
Merrill, Peter: Fejlesztési célok és a menedzsmentrendszer |
63 |
Arthur, Jay: Az agilis módszerek és a Lean Hat Szigma ötvözése |
67 |
Merrill, Peter: A nyolc nagy innovációs alapelv |
76 |
A „Minőség-Innováció 2021″ pályázat nemzeti és nemzetközi eredményei (Dr. Molnár Pál) |
80 |
MINŐSÉGÜGYI TRENDEK. RENDSZEREK. MÓDSZEREK ÉS MINŐSÉGTECHNIKÁK |
|
DeVries, Eddie: A kockázatmenedzsment: barát vagy ellenség? |
84 |
Cianfrani, Charles; Sheps, Isaac és„Jack”West, John: Az elvárások teljesítése: PDCA és folyamatszemlélet |
86 |
Az ANQ 19. Kongresszusa (Dr. Molnár Pál és Várkonyi Gábor) |
92 |
EOQ MNB KÖZLEMÉNYEK (A fejezet megtekinthető) |
|
Új vagy megújított EOQ MNB tanúsítvánnyal rendelkező szakemberek | 96 |
A Magyar Minőség 2021. évi számainak szakmai jellegű tartalomjegyzéke | 97 |
Minőség és Megbízhatóság Megrendelés | B2 |
Az EOQ Magyar Nemzeti Bizottság Közhasznú Egyesület tanfolyamajánlata – 2022. 1. félév | B3 |
UNICAM Magyarország hirdetés | B4 |