A Minőség és Megbízhatóság 2021. 3. számának tartalomjegyzéke
IAQ nyilatkozat a Minőség 4.0-ról (Dr. Molnár Pál) (A cikk megtekinthető) | 207 |
SZERVEZETI TELJESÍTMÉNY |
|
Ramanathan, N.: A szervezeti teljesítmény újradefiniálása |
211 |
Veyera, Jeff: A szervezeti minőségkultúra dimenziói és pontozása |
223 |
Harrington, James: A „TIME” módszer építőkövei |
229 |
Dou, Yongpeng: Minőség-Trilógia 2.0 |
236 |
Robitaille, Denis: A minőségköltség és a menedzsmentrendszerek kapcsolata egy új amerikai nemzeti szabvány szerint |
238 |
Dal Porto, Lindsay: Gyártás a jövőben |
243 |
Merrill, Peter: Milyen lesz a világ munka nélkül? |
245 |
Ringrose, Dawn: A szervezeti kiválóság jelenlegi helyzetének első globális felmérése |
249 |
Harding, Paul: Hosszú utazás a kiválóság felé |
257 |
STATISZTIKA |
|
Barsalou, Matthew and Schuelka, Steven: Minőségügyi mérnök és a statisztika |
260 |
Vandenbrande, Willy: Az SPC új élete: a szabályozástól a menedzsmentig |
263 |
He, Bering: Lean és a Hat Szigma |
265 |
Snee, Rónáid és Hoerl, Roger: A Lean Hat Szigma 2.0 segítségével felgyorsítható a javítás |
270 |
Guerrero, J. E. és mtsai: A Lean Hat Szigma alkalmazása a bútoriparban: Egy kisvállalatnál lefolytatott esettanulmány |
274 |
MINŐSÉGÜGYI TRENDEK. RENDSZEREK. MÓDSZEREK ÉS MINŐSÉGTECHNIKÁK |
|
Hansen, Max Christian: Vissza a pályára: a COVID-19 krízis legyőzhető |
289 |
Kheirkhah, Morteza: A speciális jellemzők meghatározzák a minőséget |
295 |
Barsalou, Matthew: DFMEA – ALAG kontra VDA |
303 |
EOQ MNB KÖZLEMÉNYEK (A fejezet megtekinthető) |
|
Új vagy megújított EOQ MNB tanúsítvánnyal rendelkező szakemberek | 307 |
A Magyar Minőség folyóirat 2021. évi 6-7. számának tartalomjegyzéke | 308 |
Minőség és Megbízhatóság Megrendelés | B2 |
Az EOQ Magyar Nemzeti Bizottság Közhasznú Egyesület tanfolyamajánlata – 2021. 2. félév | B3 |
UNICAM Magyarország hirdetés | B4 |