A Minőség és Megbízhatóság 2020. 3. számának tartalomjegyzéke

Az új EFQM Modell 2020  (A cikk megtekinthető)  227

INNOVÁCIÓ

Anttila, Juhani és Jussila, Kari:
A startup vállalkozások előtt álló minőségügyi kihívások
240
Lai, Lotto Kim-Hung:
Minőség-innováció: Az extenika alkalmazása a Minőségügyi Startup Menedzsmentrendszerben
251
Merrill, Peter:
Bevezetés az ISO 56000-es szabványba
259
Merrill, Peter:
Innováció és kiválóság  
263

ADATTUDOMÁNY

Duarte, Jim és Dame, Jared:
Az adattudomány és a minőségügyi szakma
267
Mahanti, Rupa:
Adatminőség és adatminőség-dimenziók
275
Hoerl, Roger:
„A viselkedési Big Data elemzése – Módszertani, gyakorlati, etikai és morális kérdések” című tanulmány vitája
282
Jones-Farmer, Allison és Hoerl, Roger:
A statisztikai tervezés és az adattudomány közös alkalmazása a problémák megoldására
287
Keogh, William, Atkins, Martin and Dalrymple, John:
Adatgyűjtés és a minőség gazdaságtana: a problémák azonosítása
291
Gaskill, Tyler:
Mesterséges intelligencia
298

MINŐSÉGÜGYI TRENDEK. RENDSZEREK. MÓDSZEREK ÉS MINŐSÉGTECHNIKÁK

Barsalou, Matthew:
Poroljuk le a hét klasszikus minőségügyi eszközt
301
Scott Marchand, Davis:
Hatékonyság az irodában
305
Casey, John:
Az 5S fenntartható sikerének három titka
311
Sípos László József:
Nukleáris műszaki szakértők harmadik fél általi minősítése során szerzett minőségellenőrzési tapasztalatok
316
Oschman, Jacobus Johannes:
A stratégiai tervezés szerepe egy teljes körű minőségmenedzsment keretrendszer gyakorlati megvalósításában
322
Szolnoki Bernadett, Berényi László és Deutsch Nikolett:
Számítógépes munkavégzés egyes egészségi hatásai  
335

EOQ MNB KÖZLEMÉNYEK   (A fejezet megtekinthető)

Felhívás az ISO 9000 Fórum XXVII. Nemzeti Minőségügyi Konferenciájára
(Rózsa András)
341
Minőség és Megbízhatóság Megrendelés B2
Útmutató a Minőség és Megbízhatóság szerzői számára B3
Az EOQ Magyar Nemzeti Bizottság Közhasznú Egyesület tanfolyamajánlata 2020. 2. félév B4