A Minőség és Megbízhatóság 2020. 2. számának tartalomjegyzéke

MINŐSÉG 4.0

Molnár Pál és Tóth Csaba László:
A Minőség 4.0 helye, szerepe és megvalósításának lehetőségei
 119
Simpson, Paul:
Mit is értünk a Minőség 4.0 fogalmán?
132
Watson, Gregory és Spiridonova, Ekaterina:
A halszálka diagram megújítása a digitális világ számára
134
Radziwill, Nicole:
Bevezetés a digitalizációba
141

MINŐSÉG AZ EGÉSZSÉGÜGYBEN

Thawani, Sunil:
A minőségügy jelentősége a COVID-19 világjárvány elleni harcban
147
Chema, Javed, Chema, Momena és Bajwa, Muhammed:
Előrejelző minőségügyi mutatószámok kialakítása az egészségügyben
151
Minitab esettanulmány:
Hogyan tegyünk egy egészségügyi műveletet nyugodttá
161

MINŐSÉGÜGYI TRENDEK. RENDSZEREK. MÓDSZEREK ÉS MINŐSÉGTECHNIKÁK

Jing, Gary:
Az FMEA hatékonyságának és hatásosságának fokozása
164
Kheirkhah, Morteza:
Sebességváltás – Az IATF 16949:2016 szabvány követelményrendszerének változásai
171
Reid, Dan:
Mi okozza az IATF 16949 auditok hiányosságait?
176
Strelicz Andrea és Bognár Ferenc:
A gazdálkodó szervezet fenntartható fejlődésének támogatási lehetőségei az ISO 55001 szabvány segítségével
181
Reuss Pál:
Szolgáltatási tevékenységek minőségjellemzőinek kölcsönhatásai az ISO 9000:2015 tükrében
193
Sachdev, Anil és Agrawal, Jitedra:
A minőségpolitika lebontása és a napi menedzsment gyakorlata a szolgáltatási szektorban
205

EOQ MNB KÖZLEMÉNYEK   (A fejezet megtekinthető)

Új vagy megújított EOQ MNB tanúsítvánnyal rendelkező szakemberek 221
A Magyar Minőség folyóirat 2020. évi 2., 3., 4. és 5. számának tartalomjegyzéke 222
Minőség és Megbízhatóság Megrendelés B2
Az EOQ Magyar Nemzeti Bizottság Közhasznú Egyesület tanfolyamajánlata 2020. 3. és 4. negyedév B3
2020-ban megújult az EFQM Modell! B4