A Minőség és Megbízhatóság 2020. 2. számának tartalomjegyzéke
MINŐSÉG 4.0 |
|
| Molnár Pál és Tóth Csaba László: A Minőség 4.0 helye, szerepe és megvalósításának lehetőségei |
119 |
| Simpson, Paul: Mit is értünk a Minőség 4.0 fogalmán? |
132 |
| Watson, Gregory és Spiridonova, Ekaterina: A halszálka diagram megújítása a digitális világ számára |
134 |
| Radziwill, Nicole: Bevezetés a digitalizációba |
141 |
MINŐSÉG AZ EGÉSZSÉGÜGYBEN |
|
| Thawani, Sunil: A minőségügy jelentősége a COVID-19 világjárvány elleni harcban |
147 |
| Chema, Javed, Chema, Momena és Bajwa, Muhammed: Előrejelző minőségügyi mutatószámok kialakítása az egészségügyben |
151 |
| Minitab esettanulmány: Hogyan tegyünk egy egészségügyi műveletet nyugodttá |
161 |
MINŐSÉGÜGYI TRENDEK. RENDSZEREK. MÓDSZEREK ÉS MINŐSÉGTECHNIKÁK |
|
| Jing, Gary: Az FMEA hatékonyságának és hatásosságának fokozása |
164 |
| Kheirkhah, Morteza: Sebességváltás – Az IATF 16949:2016 szabvány követelményrendszerének változásai |
171 |
| Reid, Dan: Mi okozza az IATF 16949 auditok hiányosságait? |
176 |
| Strelicz Andrea és Bognár Ferenc: A gazdálkodó szervezet fenntartható fejlődésének támogatási lehetőségei az ISO 55001 szabvány segítségével |
181 |
| Reuss Pál: Szolgáltatási tevékenységek minőségjellemzőinek kölcsönhatásai az ISO 9000:2015 tükrében |
193 |
| Sachdev, Anil és Agrawal, Jitedra: A minőségpolitika lebontása és a napi menedzsment gyakorlata a szolgáltatási szektorban |
205 |
EOQ MNB KÖZLEMÉNYEK (A fejezet megtekinthető) |
|
| Új vagy megújított EOQ MNB tanúsítvánnyal rendelkező szakemberek | 221 |
| A Magyar Minőség folyóirat 2020. évi 2., 3., 4. és 5. számának tartalomjegyzéke | 222 |
| Minőség és Megbízhatóság Megrendelés | B2 |
| Az EOQ Magyar Nemzeti Bizottság Közhasznú Egyesület tanfolyamajánlata 2020. 3. és 4. negyedév | B3 |
| 2020-ban megújult az EFQM Modell! | B4 |