A Minőség és Megbízhatóság 2021. 2. számának tartalomjegyzéke
IAQ állásfoglalás és kiáltvány a globális minőség megújításáról (Dr. Molnár Pál) (A cikk megtekinthető) |
103 |
MENEDZSMENTRENDSZEREK |
|
Watson, Gregory: Állandó fejlődés a Minőség 4.0 irányába |
105 |
Reid, Dán: A menedzsmentrendszerek jövője |
111 |
Harrington, James: A „TIME” módszer alkalmazása |
117 |
Kennedy, Bob: A kiválóság sokatmondó mantrája |
121 |
Tóth Csilla és Háry András: A projektmenedzsment és a működtetési menedzsment eltérő sajátosságai |
125 |
Artan, Mehmet Onur: A projekt-minőségmenedzsment kézikönyve |
136 |
Harrington, James: A tizenhat „aranyvonás” |
142 |
ELLÁTÁSI LÁNC |
|
Drljaca, Miroslav és Repnjak, Patrícia: Ellátási láncok a COVID-19 világjárvány körülményei között |
146 |
Kese László: Szabályozási Terv, mint élő dokumentáció |
158 |
Coleman, Láncé: Távoli kontra helyszíni audit |
165 |
EszesnéTóth Katalin: Élelmiszer-biztonsági auditok értékelése statisztikai módszerekkel |
170 |
MINŐSÉGÜGYI TRENDEK. RENDSZEREK. MÓDSZEREK ÉS MINŐSÉGTECHNIKÁK |
|
Ködmönné Pethő Henrietta és Csizmadia Tibor: A minőségirányítás alapfogalmainak értelmezése az ISO 9001-es és az ISO/TS 9002-es szabványok alapján |
178 |
Barsalou, Matthew: Az „Öt Miért” módszer és a gyökérok-elemzés együttes használata |
191 |
Zimányi Róbert: CSR és vállalati sportolás |
195 |
EOQ MNB KÖZLEMÉNYEK (A fejezet megtekinthető) |
|
Egy év – „40 oldalnyi eredmény” a Nébih 2020. évi mérlege | 201 |
Új, illetve megújított EOQ MNB tanúsítványt szerzett szakemberek jegyzéke | 202 |
A Magyar Minőség folyóirat 2021. évi 2., 3. és 4. számának tartalomjegyzéke | 203 |
Minőség és Megbízhatóság Megrendelés | B2 |
Útmutató a Minőség és Megbízhatóság szerzői számára | B3 |
UNICAM hirdetés | B4 |