A Minőség és Megbízhatóság 2019. 1. számának tartalomjegyzéke

SZOLGÁLTATÁS

Aubrey, Charles:
A szolgáltatás-minőség felmérésének lehetőségei
3
Fierro, Ricardo:
A szolgáltatás minőségének javítása az érkezési és elhagyási görbék felhasználásával
8
Selymes Péter: Minőség, biztonság és innováció jelentősége a HungaroControl Zrt szolgáltatási tevékenységében 15
Tóth Zsuzsanna Eszter, Surman Vivien és Árva Gábor:
A hallgatók szerepe a felsőoktatási szolgáltatásminőség értékelésében
26
Fortuna László: Minőségbiztosítás a korszerű festési technológiák megvalósításánál 46
Deli Árpád:
Púp a hátunkra vagy hatékonyságnövelő prevenciós projektindikátor a munkavédelem?
60

QFD

Johnson, Corinne:
A QFD felhasználható a minőség biztosításához az egész termékfejlesztési folyamatban
63
Mi a Minőségfunkció lebontása (QFD)? 65
Mazur, Glenn és Bylund, Nicklas:
A minőség-funkció lebontása (QFD) az ISO 16355 szabvány segítségével a globális versenyképesség növeléséhez a termékfejlesztés területén
67
Fehlmann, Thomas és Kranich, Eberhard:
Az új ISO/WD 16355 Szabvány, transzfer funkciók és az arányskála hatása a QFD-ben
81
Moura, Patrícia: Hozzuk ki a lehető legtöbbet a termékfejlesztési folyamatból a minőségfunkció lebontása és a tervezői gondolkodás egyesítésével 88

MINŐSÉGÜGYI TRENDEK, RENDSZEREK, MÓDSZEREK ÉS MINŐSÉGTECHNIKÁK

Harding, Paul:
A minőség menedzselése a projektmenedzsmenten belül
95
Cudney, Elizabeth A. és Keim, Elizabeth M.:
A minőség változó szerepe a jövőben
96

EOQ MNB KÖZLEMÉNYEK   (A fejezet megtekinthető)

Új vagy megújított EOQ MNB tanúsítvánnyal rendelkező szakemberek 105
A Magyar Minőség folyóirat 2018. évi 8-9., 10. és 11. számának tartalomjegyzéke 107
Minőség és Megbízhatóság Megrendelés B2
Az EOQ Magyar Nemzeti Bizottság Közhasznú Egyesület tanfolyamajánlata 2019. I. negyedév B3