A Minőség és Megbízhatóság 2019. 1. számának tartalomjegyzéke
SZOLGÁLTATÁS |
|
Aubrey, Charles: A szolgáltatás-minőség felmérésének lehetőségei |
3 |
Fierro, Ricardo: A szolgáltatás minőségének javítása az érkezési és elhagyási görbék felhasználásával |
8 |
Selymes Péter: Minőség, biztonság és innováció jelentősége a HungaroControl Zrt szolgáltatási tevékenységében | 15 |
Tóth Zsuzsanna Eszter, Surman Vivien és Árva Gábor: A hallgatók szerepe a felsőoktatási szolgáltatásminőség értékelésében |
26 |
Fortuna László: Minőségbiztosítás a korszerű festési technológiák megvalósításánál | 46 |
Deli Árpád: Púp a hátunkra vagy hatékonyságnövelő prevenciós projektindikátor a munkavédelem? |
60 |
QFD |
|
Johnson, Corinne: A QFD felhasználható a minőség biztosításához az egész termékfejlesztési folyamatban |
63 |
Mi a Minőségfunkció lebontása (QFD)? | 65 |
Mazur, Glenn és Bylund, Nicklas: A minőség-funkció lebontása (QFD) az ISO 16355 szabvány segítségével a globális versenyképesség növeléséhez a termékfejlesztés területén |
67 |
Fehlmann, Thomas és Kranich, Eberhard: Az új ISO/WD 16355 Szabvány, transzfer funkciók és az arányskála hatása a QFD-ben |
81 |
Moura, Patrícia: Hozzuk ki a lehető legtöbbet a termékfejlesztési folyamatból a minőségfunkció lebontása és a tervezői gondolkodás egyesítésével | 88 |
MINŐSÉGÜGYI TRENDEK, RENDSZEREK, MÓDSZEREK ÉS MINŐSÉGTECHNIKÁK |
|
Harding, Paul: A minőség menedzselése a projektmenedzsmenten belül |
95 |
Cudney, Elizabeth A. és Keim, Elizabeth M.: A minőség változó szerepe a jövőben |
96 |
EOQ MNB KÖZLEMÉNYEK (A fejezet megtekinthető) |
|
Új vagy megújított EOQ MNB tanúsítvánnyal rendelkező szakemberek | 105 |
A Magyar Minőség folyóirat 2018. évi 8-9., 10. és 11. számának tartalomjegyzéke | 107 |
Minőség és Megbízhatóság Megrendelés | B2 |
Az EOQ Magyar Nemzeti Bizottság Közhasznú Egyesület tanfolyamajánlata 2019. I. negyedév | B3 |