A Minőség és Megbízhatóság 2019. 3. számának tartalomjegyzéke

Watson, Gregory:
A „Minőség 4.0″ felemelkedése
215

STRATÉGIA

Harrington, James:
A szervezeti mesterterv kialakítása
221
Dew, John:
A szervezeti stratégia tervezése
228
Watson, Gregory:
A Hoshin Kami minőségügyi módszer
235
Rochetti, Kim:
Módszer a stratégia jobb lebontásáért
255
Kafafi, Alaa:
Hogyan segítheti elő a stratégia a szervezeti versenyelőny kibontakozását?
263
Smith, Mike:
Az információmenedzsment stratégiájának nyolc sikertényezője
268

KIVÁLÓSÁG

Aubrey, Charles:
Kiválóságdíjak alkalmazásának gazdasági hatása
272
Sheps, Isaac és L’Espérance, Pierre:
Az ISO 9004:2018 szabvány
276
Harding, Paul:
Az önértékelés igénye egy sajátos, feltörekvő gazdaságban
282
Carvalho, André, Sampaio, Paulo, Rebentisch, Eric és Saraiva, Pedro:
A minőségtől a kiválóságig és az agilitásig: szervezeti átalakítások a digitális kor követelményeinek megfelelően
287
A legfelső vezetők ismeretei a minőségről 292

MINŐSÉGÜGYI TRENDEK. RENDSZEREK. MÓDSZEREK ÉS MINÖSÉGTECHNIKÁK

Snee, Ronald:
„Tervezéssel a minőségért” kockázat alapú megközelítése
295
Barsalou, Matthew:
A gyökérok-elemzési spirális felhasználása a megfelelő eszközök kiválasztásához és a vizsgálatok irányításához
304
Els, Dicky és Booysen, Terrance M.:
Rugalmasság – pozitívum a nehézségek közepette
308

EOQ MNB KÖZLEMÉNYEK   (A fejezet megtekinthető)

80 éves a BME Mérnöktovábbképző Intézete (Józsa János) 312
Magyar szakember a McDonald’s kiválóságai között 313
Elhunyt Földesi Tamás, az EOQ MNB Egyesület Választmányának tagja 313
Új vagy megújított EOQ MNB tanúsítvánnyal rendelkező szakemberek 314
A Magyar Minőség folyóirat 2019. évi 6. és 7. számának tartalomjegyzéke 315
Minőség és Megbízhatóság Megrendelés B2
Az EOQ Magyar Nemzeti Bizottság Közhasznú Egyesület tanfolyamajánlata 2019. II. félév B3
XXVI. Nemzeti Minőségügyi Konferencia B4