A Minőség és Megbízhatóság 2023. 3. számának tartalomjegyzéke
MINŐSÉG 4.0 |
|
Watson, Gregory: Állj meg, nézz és figyelj! |
211 |
Chao-Ton Su: Fellendülés és fejlődés: Ipar 4.0 és Minőség 4.0 |
217 |
El-Menshawy, Moataz és Mishra, Santosh: A zökkenőmentes átmenet biztosítása a Minőség 4.0-ra |
221 |
Kumar, Rajan Ranjith, Ganesh, L.S. és Rajendran, Chandrasekharan: Minőség 4.0 – Minőségmenedzsment a digitális korban |
228 |
Sureshchandar, Getala: Minőség 4.0 – a dimenziók kritikus jellegének értelmezése |
246 |
MINÖSÉGTECHNIKÁK |
|
Zarghami, Ali és Benbow, Don: Bevezetés a 8D problémamegoldásba |
267 |
Barsalou, Matthew: DFMEA egyszerűen |
282 |
MINŐSÉGÜGYI TRENDEK. RENDSZEREK. MÓDSZEREK ÉS MINŐSÉGTECHNIKÁK |
|
Kandler-Schmitt, Nina: Minőség – Hogyan magyarázható meg a fogalom? |
289 |
Jókay Tamás: Az üzletmenet-folytonosság néhány gyakorlati aspektusa |
295 |
Lapidus, Vadim: A minőség, a Lean és a termelékenység szerepe az üzleti növekedés modelljeiben |
299 |
EOQ MNB KÖZLEMÉNYEK (A fejezet megtekinthető) |
|
Minőségügyi Vezetők Fóruma (Dr. Molnár Pál) | 304 |
A Magyar Minőség 2023. 1. félévi számainak szakmai jellegű tartalomjegyzéke | 311 |
Minőség és Megbízhatóság Megrendelés | B2 |
ISO 9000 Fórum Egyesület: XXX. Nemzeti Minőségügyi Konferencia és 30. éves Jubileumi Ünnepség |
B3 |
UNICAM Magyarország hirdetés | B4 |