MEGHÍVÓ
A EOQ MNB Informatikai Szakbizottsága, a
Hírközlési és Informatikai Tudományos Egyesület
Számítástechnikai Szakosztálya és a
Pallasz Athéné Egyetem Informatika Tanszéke rendezvényére,
az "Informatika.Neked" előadássorozat következő előadására

Hely:

Informatika Tanszék, PAE GAMF Műszaki és Informatikai Kar,
Kecskemét, Izsáki út 10., 4-es épület, 315-ös terem

Időpont:

2017. április 5. 14:00 - 15:30

Rövid bevezetés az Unreal Engine 4 világába

Tartalmi összefoglaló:

Az Unreal Engine mára a világ egyik legtöbbet használt játék motorjává vált - legyen szó konzol, PC vagy mobil platformokról. Az előadás célja egy rövid ízelítőt adni a lehetőségekről, és az alap építőkövekről, amelyek interakciójából épül fel egy játék.
Témák: - Unreal Engine 4 bemutató - Actorok - Blueprintek - Character Controllerek - In-game fizika

Az előadó rövid bemutatása:

Tóth Gergő: 11 éves korom óta fejlesztek hobbi szinten játékokat. Mindig is tetszett, hogy egy játék fejlesztése során az ember nagyon sokféle problémával találkozhat, amik megoldásával tovább szélesítheti a tudását. Az egyetemi éveim alatt lehetőségem nyílt egy külföldi cégnél játékfejlesztőként dolgozni, majd a szegedi Red Steed Studioshoz kerültem, ahol rövid ideig szintén ezzel foglalkozhattam. Jelenleg mint data scientist / engineer dolgozom itt. Kérjük, jelezze részvételi szándékát az esemény Facebook oldalán: https://www.facebook.com/events/250436748747472/

Minden érdeklődőt szeretettel várunk!
Az előadáson történő részvétel ingyenes.

Dr. Szenes Katalin
az EOQ Szakbizottság, az (ISC)2 Hungary Chapter és a HTE Szakosztály elnöke
szenes.katalin@nik.uni-obuda.hu

Vissza az EOQ MNB honlapjára