MEGHÍVÓ Hírközlési és Informatikai Tudományos Egyesület Számítástechnikai Szakosztálya, az ISACA Magyar Fejezete közös rendezvényére
Szolgáltatási Szint Felügyelő Rendszer: SLMbox
Az SLMbox az informatikai biztonság 5 alapcélja közül (bizalmasság, sértetlenség, hitelesség, funkcionalitás és rendelkezésre állás) a rendelkezésre állás biztosítását segíti elő. Webes alkalmazás, amely az informatikai szolgáltatások státuszát figyeli, a nyújtott IT szolgáltatásokat real-time vagy offline méri, értékeli és jelzi az SLA sértéseket. Riaszt egy rossz irányba induló trend esetén, ezzel megelőzhetjünk az SLA-sértéseket. Jelentést készít az érintett üzleti vezetők és folyamatgazdák részére. Lehetőséget ad a felelősségi körön kívüli leállások kezelésére, így azok nem az adott szolgáltató teljesítményét ’rontják’, hanem a kiesés valós okát rögzítik. A tervezett leállások, szolgáltatási szint csökkenések előzetes jóváhagyásával nem fordulhat elő, hogy váratlanul ’esik ki’ egy rendszer az üzlet kiszolgálásából.
Minden érdeklődőt szeretettel várunk! Dr. Szenes Katalin
|